2011-06-03

Kata Sido

Chtěla jsem jít brzy spát. Leč jsem se chytla. Už dlouho mě žádný blog nezaujal tak, že ač nachlazená, unavená "k smrti" jsem ho projela od začátku do konce. A už dva dny se k němu vracím a vracím...
Katarina Sido -  krásná ženská, umělkyně, modelka, originální, nevšední atd.atd.  Studuje malbu a mně se asi nevíc líbila v krátkých platinových blond vlasech...
Určitě navštivte a projeďte. Přeji krásný zážitek.
Pár ochutnávek z jejího blogu:


z její malby

jako modelka a také již zmiňované blond

abychom dali pletenému za dost, Katarina v pleteném...


"Keď budem veľká, chcem byť šťastná. Asi tak." více zde



a to už by asi stačilo, kopírovat celý blog nebudu :), jen si ho prohlédněte pěkně sami a follow
Stejně tu atmosféru a energii zkopírovat nelze!

2 komentáře:

Katerina řekl(a)...

víš co? fakt nevím kam na ty zajímavosti chodíš :) blog Katky je super. taky jsem ho sjela celý.

Katerina řekl(a)...

jupííí, už komentujuuuu :)))