2011-06-22

Přetvořená mikina

Další z nadměrných mikin. Tentokrát jsem to asi trochu přehnala, trochu jako kabát :). Nu což, vydrží déle.

 

tady trochu připomíná kabát než mikinu :)
Na této mikině jsem se opravdu vybila, hlavně co se výzdoby týče.
Přešila jsem svou starou leč značně zachovalou mikinu. Líbila se mi, ale kdyby byla tenčí a volnější, asi bychom se víc skamarádili. Takhle většinu času trávila ve skříni.

PŘED mým zásahem
Rozhodla jsem se zachovat kapsy, takže bylo nutné pro zúžení střihnout uprostřed, vepředu i vzadu.

Střih v rámci lenosti jsem použila  stejný jako u flaušové mikiny. Přední a zadní díl dohromady.



Rukávy byly hodně úzké takže jsem je akorát zkrátila, tzn. střihla níže raglán.
Nastřiženo.

Příprava na sešití zadního dílu.
Vsazení rukávů.
Zbytek, který zůstal z původní mikiny.
Protože jsem zapomněla, že střih byl původně na pyžamo, byla mikina u krku hoooodně volná a bylo otvor nutné zúžit. Využila jsem i tento zbytek, resp. původní lem okolo krku.
Tady začíná malování, zkouška velikosti písma a rozmístění...
Už se maluje, šablona klasický papír do tiskárny, písmenka jsou vystřižena nůžkami na nehty. Není to úplně ideální, tedy ne ty nůžky, ale ten papír. Trochu pod něj zatéká. Ještě jsem se nedopátrala, zda se dá u nás někde koupit freezer paper, který hodně používají na šablony v Americe. (Např. TADY) Dá se tedy objednat přes Amazone, ale tam vychází s dopravou docela draze.



Namalovaný nápis jsem nakonec ještě prošila, vlastně původní idea byla vystříhat ta písmenka z látky a našít, nakonec jsem zvolila jednoduší variantu.

Na závěr sešití části předního dílu, vsazení zipu a vytvoření nášivek s dopravními prostředky.
Předlohu si můžete stáhnout TADY na I Am Momma - Hear Me ROAR

Hotovo.



Žádné komentáře: