2011-10-11

Kuchyňka

Zatím je to spíš veselá skříňka než kuchyňka, ale všechno bude, vlastně jen varná deska ještě přibude.
 
 



před / befor

Skříňka po pradědovi, původně sloužila jako noční stolek. Překvapivě kvalitní zpracování i materiál. Až mi ji bylo líto předělávat. Stěhování se trochu vymklo, vypadla šuflata a dvě to odnesla se šrámy, což mě zprvu dost mrzelo. Alespoň jsem nemusela mít takové výčitky při přetírání. Rozhodla jsem se pro co nejmenší zásahy, tedy žádné vyřezávání dřezu či přivrtávání plotýnek.
Dvířka a čela šuflat jsem přestříkala. Původní podklad byl leský lakovaný. Na všech barvách bylo napsáno, před nanesením zdrsnit povrch, což jsem neudělala, barva zatím drží.
Původně jsem chtěla namalovat nějaké kytičky barvou, nakonec jsem objevila v baumaxu sadu samolepek. Říkala jsem si nalepíme pár kytičke, zbytek včetně holčičky použijeme někdy příště, nakonec jsme nalepili kompletní sestavu včetně holčičky, která má největší úspěch. Val jí chodí hladit, dává pusinky a všem ukazuje :).
Málem bych zapoměla, zadní deska je ze zbytku OSB desky, s její realizacím mi pomáhl děda (tzn. můj táta). Vyřízl, natřel, přimontoval.
"Pracovní desku" jsem nechala původní. Ještě se chytám na ni udělat varnou desku.
Barvy na fotce jsou trošku zkreslené, nepodařilo se mi je vyfotit, aby odpovídaly skutečnosti.

Sada samolepek:  Komar FREESTYLE (konkrétně ta naše tady), koupeno v baumaxu
Barva: sprej na dvířka a čela šuflat, klasická barva na zadní desku, oboje stejný odstín - řepková žlutá, koupeno v baumaxu

2 komentáře:

Katerina řekl(a)...

to je krásný. a pak taky vtipný nápad jak využít starý kus nábytku a ještě se u toho pobavit. Šikovná mamča! :)

VERONIKA (MIAUK) řekl(a)...

To je nádhera! Jak na to tak koukám, tak bych chtěla být prťavá, abych si s tím mohla hrát:)