2012-06-17

Háčkovaný koberec

zatím ochutnávka... jsem cca v půlce ...
...a autentická fotka, děláme fasádu :))


Moje zatím největší klubíčko!
100% vlna, kobercová od SDS, už ji ale asi nedělají???



Šimča si přál více barevný kobereček, takže jsem maxi klubko rozsekala na menší a barvilo se, v mikrovlnce a potravinářskými barvami, popis na barvení tady...



motám maxi háčkem č. 10

Přeji příjemný nedělní podvečer a pohodu do dalšího týdne...
ŠK

5 komentářů:

Mariana řekl(a)...

Páni, to je nádhera! Hned bych se do toho taky pustila :).
Ať se na něm krásně válí :). Pěkný večer. M

la bum řekl(a)...

Mariánko díky :))
Je plánovaný jako převlíkací, aby nožičky nestudily než se odstrojí a najdou bačkůrky :)))

marecka řekl(a)...

vyzerá super a takú obrovskú vlnu som ešte nevidela :)))

Anonymní řekl(a)...

Supr barvičky. Nekouše, když je to 100% vlna? Cena je fakt supr. Ráda bych udělala zimní svetry a z této vlny by asi hodně hřály, ale nesnáším, když vlna kouše. Koupila jsem si Ruby z Vlnapu a ta mě docela kouše - tak místo svetru je z vlny taška na pletení.

la bum řekl(a)...

tahle na koberec od SDS kouše, na koberec to nevadí, ale na svetr by to nebylo je i šíleně silná...
... nekousavou na svetr bych doporučovala Merino od SDS to je opravdu příjemné, pletla jsem z ní tento svetřík...
http://sarkak-navody.blogspot.cz/2010/06/detsky-svetyyyyyyyyyyyyyyrek.html

ty vlny co uvádím v popise s barvením: ta na deku Merino nekouše ale je taky silnější jehlice tak 6 a 7 a ta druhá Tuzemská myslím, že trochu kousala...